czwartek, 20 czerwca 2013

Szkoło precz ... :)

Heei ! :*
Dzisiaj przyszłam ze szkoły i jestem bardzo zadowolona, bo nie muszę już chodzić po mimo tego że koniec roku jest 28 czerwca :) Nikt tej obecności nie sprawdza co oznacza że można poleniuchować, w szkole praktycznie nic się nie dzieje, lekcje są całkowicie luźne :) Pogoda jak najbardziej dopisuje. Jest bardzo ciepło, jak dzisiaj przyszłam to myślałam że zemdleje jest tak gorąco dlatego pierwsze co robiłam po przyjściu to zimniutki prysznic :) Jak ja to kocham :D U mnie termometr wskazuje na słońcu 35 stopni więc jest mega przez co nawet mam dobry humor :) Muszę powiedzieć że od dawna poluje na pare rzeczy i muszę to mieć w szafie :D Niebawem może nabyję te rzeczy jest to plecak :


Ale i też sukienki (u mnie w mieście właśnie takie są ale nie miałam zbytnio czasu by pójść sobie tak na miasto i wypatrzyć ), dwa rodzaje:





Spódniczka :


Mam nadzieje że uda mi się wytrzasnąć którąś z sukienek na koniec roku :D
Zdjęcia są z zszywki jak widać :D
A wy czujecie już wakacje ? :D



2 komentarze: