wtorek, 18 czerwca 2013

Twitter :)

Heeei wam ;3
Wakacje zbliżają się pełną parą a ja jeszcze nie wiem co będę robić, ale prawdopodobnie pojadę na kolonie nad morze. Nigdy nie byłam, a więc trochę się boję :o , ale czemu nie spróbować ? :D A wy byłyście kiedyś na jakiś koloniach ? Może możecie zdać mi relacje czy fajnie było i w ogóle :) Od pewnego czasu mam trudne dni jak każdy z nas, ciągle coś się dzieję a ja nie piszę bo co to jest sens pisać o przykrościach ? Chciałam raczej aby ten blog był pozytywny . Ktoś ostatnio pytał co to za lód/szejk czy cuś ;3


A że ktoś jest ciekawy więc odpowiadam :) Jest to taki Shakes o smaku jabłkowym z bitą śmietaną i wisienką :) 

+ Macie może twittera ? :D Jak tak to podajcie linki na pewno zaglądnę i dam tweet :D
A to jest mój https://twitter.com/ManuelaJakas zapraszam :D dopiero dzisiaj założyłam :) więc niewiele tam się dzieje na razie :)







2 komentarze:

  1. ja bylam na koloni i tez nad morzem ,bylo bardzo fajnie i chetnie pojechala bym jeszcze raz.;))

    OdpowiedzUsuń