niedziela, 23 czerwca 2013

Nagłówek :D

Heei wam :*
Zrobiłam sobie nowy nagłówek z czego jestem mega zadowolona bo myślę, że wyszło mi całkiem nieźle jak na 2 nagłówek ;o :D Mam nadzieję, że wam się też podoba :) Może miałby ktoś ochotę bym zrobiła komuś coś podobnego ? Jak tak to napiszcie do mnie tutaj a postaram się pomóc: zadi1444@gmail.com 
Dzisiaj jest nieco deszczowy dzień, grzmi i pada deszcz a więc to dobra chwila na taki chillout od czasu do czasu :) oglądanie filmów w deszczowe dni to dla mnie bardzo dobre rozwiązanie :)


Jutro nie idę do szkoły, bo już niekoniecznie muszę chodzić co oznacza że mam dużo wolnego czasu, jutro wybieram się na małe zakupy, ale zawsze coś :D Wysyłam buziaki i zachęcam do napisania do mnie na email  :) Życzę miłego dnia :D


xoxo :*

14 komentarzy:

  1. bardzo ladny wydzedl ci naglowek.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej świetny ten nagłówek !
    Świetny blog, obserwuje.

    so-maraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten nagłówek. Ładny blog bardzo! Tolerujesz obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie :) http://have-fun-inlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagłówek *.* śliczna jesteś *.*
    + obserwuj za obserwuj?
    hopetochangee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny nagłowek ślicznie wyszlas :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Ci wyszedł ten naglówek.

    Jak tylko wejdę na komputer to obserwuję ;3
    fire-hove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten nagłówek <3 .
    Jak ty robisz że ten napis "O Mnie" , "Obserwatorzy" i "Archiwium" są zapisane takimi fajnymi literami :c ?

    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci bardzo :D musisz po prostu wejsc w painta i zrobic takie napisy :) wlasnie takim sposobem jest najczybciej to zrobic :) a pozniej pobawic sie w ustawieniach :)

      Usuń
  8. ja zawsze jak ogladam ten film to rycze.xd a czemu musialas zmienic nazwe?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to oglądam naprawdę wiele filmów, ale dotychczas żaden nie spodobał mi się jak ten :) Zmieniłam nazwę, bo wszyscy w domu czytali ten mój blog xd aa ja nie lubię jak ktoś tak robi, bo później mnie tym denerwują . to jest dla mnie jak pamiętnik ;3 coś w tym stylu :)

      Usuń