czwartek, 13 czerwca 2013

Ćwiczenia .

Heeeei !
Chciałam wam powiedzieć, że zaczęłam robić ćwiczenia i jestem bardzo zadowolona. Czytałam że są to najlepsze ćwiczenia na brzuch . Robię już od 3 dni, a bolą mnie już mięśnie . Robię też ćwiczenia na boczki :) Zaczęłam jeść mniej słodyczy. Tzn. nie przestałam jeść całkowicie, ale staram się omijać, jednak gdy coś złapię to muszę zjeść, małe postępy, z czasem jem coraz mniej tych słodkości . Zamieniłam sobie biały chleb na razowy :) Bardzo lubię jeść słodycze, ale nie potrafię ich jeść w małych ilościach, dlatego później źle się czuję . Nie jestem gruba ale chciałabym troszkę wyrobić brzuszek . Dzisiejsze śniadanie rozpoczęłam tak :



+ Wstawiam zdjęcia bo marzy mi się taki brzuch i muszę się jakoś zmotywować, ale przyznam że u mnie z tym ciężko ;>



Zdrowe odżywianie jest nawet smaczniejsze :) Bardzo dobrze się czuję gdy nie jestem tak najedzona, nie opycham się. Jem w małych ilościach ale częściej . Trzeba w końcu coś postanowić i jutro idę do lasku biegać . Idę dalej słuchać muzyki :)


A co wy najczęściej jecie na śniadanie ? :)




5 komentarzy:

  1. jakie cwiczenia wykonujesz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=olwRr8lnE_k to właśnie z tą panią robię ćwiczenia :)

      Usuń
  2. Chcę mieć taki brzuch ;_;

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez *.* dlatego zabieramy się do roboty :D hah . ;D

      Usuń